Marně se snažíte držet dietu? Nedaří se vám zhubnout? Možná to není strava, ale životní styl a špatné návyky, které vám neumožňují zhubnout.

  1. Jíte vhodné jídlo?  

Samozřejmě, že každý chápe rozdíl mezi škodlivými a užitečnými potravinami. Ale i „zdravé“ potraviny mohou vašemu organismu škodit, pokud je špatně používáte. Dobrým příkladem je určitá dieta, která vylučuje mnoho užitečných produktů, například kyselinu mléčnou. Některým lidem, taková omezení vyhovují, jiným naopak škodí.

  1. Nastavení nereálných cílů

Lidé, kteří se chystají zhubnout, jsou plni velkého očekávání. Často si vytyčili nereálné cíle, a pak se setkávají s fenoménem frustrace, když nejsou jejich očekávání realizovány v nejkratším možném čase.

  1. Nesnažte se vymlouvat na nedostatek času

Pravdou je, že když člověk chce, tak si vždy najde čas a příležitost pro to, po čem prahne. Slabá vůle a silné fyziologické potřeby se často „maskují“ nedostatkem času.

  1. Nezůstávejte sám se svým problémem

Ženy, které trpí nadváhou, se často bojí otevřeně hovořit o svém problému, neboť se stydí. Takové odcizení je obvykle plné depresí a nervových zhroucení, které se stanou nepřekonatelnou překážku v boji proti nadměrné hmotnosti. Podpora rodiny a přátel nejen přidat důvěru a sílu, ale i pomáhá zvyšovat motivaci.

  1. Neléčíme s lhostejností počítání kalorií

Kalorie hrají poměrně důležitou roli v procesu hubnutí, tedy podceňovat jejich význam rozhodně nedoporučujeme. Není třeba být velký matematik, abychom si uvědomili, že za účelem zbavit se kil navíc budete muset strávit mnohem více kalorií, než obvykle.

  1. Neutěšujte se iluzemi, že „zdravé“ potraviny vedou k hubnutí

Zdravé – neznamená, že jsou nízkokalorické. A tím, že je jíte v nadměrném množství, budete hubnout – to je směšné. Jak je ukázáno ve studiích prováděných v jedné z University of Michigan, lidé mají tendenci se přejídat právě „zdravými“ potraviny.

  1. Pozor, pokud vedete sedavý způsob života

To je jen krůček k obezitě. Cvičit, cvičit a zase cvičit!

  1. Nepřeceňujte výhody fyzické aktivity

Samozřejmě, že aktivní cvičení hraje důležitou roli v procesu hubnutí. Ale hlavní chybou je, že se stále cvičí stejná sada cviků, takže nedosáhnete maximálních výsledků. Nemáte osobního trenéra? Tak se snažte získat informace z odborných časopisů.

  1. Nejíst „bonus“ potraviny

„Bonus“ občerstvení nebo doplňky při cvičení, taktéž přidávají extra kalorie. A domnívat se, že tyto kalorie jste „zpracoval“ v tělocvičně – je nesmysl.

  1. Přestaňte hledat jednoduché způsoby

Hubnutí – to je dlouhý proces a vyžaduje přísné uplatňování stanovených podmínek.

Similar Posts